Aplikace a digitalizace

API | B2B | Objednávkové systémy | Evidence | Generátory | Digitální katalogy | CRM | Školení | Testy | Věrnostní program

Zajímáte se o digitalizaci interních procesů a přemýšlíte nad vytvořením aplikace na míru?

Hledáte cestu jak zefektivnit procesy ve firmě? Chcete si ulehčit práci, ušetřit drahocenný čas a zároveň najít úsporu finančních prostředků? Topíte se v záplavě dokumentů a nedokážete rychle vyhledat potřebné záznamy?

Nebuďte v tom sami – pomůžeme vám!

Digitalizujeme, automatizujeme procesy a šetříme váš čas.

Převedeme papírové a manuální metody a procesy na digitální formát pomocí moderních technologií a nástrojů.

Digitalizace = přeměna pracovních postupů do digitální podoby = efektivita a optimalizace

Aplikace na míru = efektivnější využití digitálních technologií v rámci konkrétních procesů

 

RYCHLOST, SPOLEHLIVOST, TRANSPARENTNOST A ÚSPORA

RYCHLOST, SPOLEHLIVOST, TRANSPARENTNOST A ÚSPORA

Digitální transformace

Digitální transformace

se stává nezbytností pro udržení konkurenceschopnosti a zajištění růstu firmy v dlouhodobém horizontu. Je optimálním nástrojem pro zvýšení efektivity, produktivity a inovace v dnešním digitálním světě.

PROČ BYSTE MĚLI DIGITALIZOVAT?

Moderní způsob řešení Vám přinese celou řadu výhod:

  • automatizaci a zefektivnění procesů
  • lepší přístup k datům a analýze 
  • časová souslednost informací
  • zjednodušení a zrychlení komunikace
  • snížení nákladů

Aplikace na míru

  • NAPOJENÍ NA DATABÁZE - CRM, ERP, platební prány, externí API

    Můžeme spojit data uložená na různých místech. Máte-li například v jedné databázi informace o zákaznících a v jiné informace o jejich platbách, můžeme je propojit a vy tak uvidíte, co kdo zaplatil. To vám může pomoci s řízením firmy nebo s nabízením lepších služeb. Existují různé druhy databází a systémů řízení dat rozdělených podle uspořádání a způsobů jak je získat.

    CRM - správa zákazníků | ERP - propojení finance, skladování, výroba, lidské zdroje atd | Platební brány - platby přímo z webového rozhraní | API komunikace s externími systémy a službami - mapy, sociální sítě

    PŘEHLEDNOST - SYNCHRONIZACE - EFEKTIVITA

  • B2B E-SHOPY a objednávkové systémy

    Pro snadnější komunikaci s vašimi obchodními partnery vám postavíme B2B e-shop na míru vašim potřebám. Centrálně můžete spravovat produkty, aktualizovat ceny, informace a dostupnost zboží. Zároveň dokážeme automatizovat procesy související s obchodním procesem např. objednávkami. Ulehčíme vám správu a sledování objednávek od počátečního zadání až po vyřízení a doručení. Zajistíme i integraci s vašimi dalšími interními systémy - účetním systémem, CRM nebo skladovým hospodářstvím.

  • DIGITÁLNÍ KATALOGY

    Pro zlepšení zákaznického zážitku dokážeme nahradit tradiční tištěné katalogy digitálními. Můžete tak rychle vyhledávat, filtrovat a procházet produkty online. Dokážete si je označit a sdílet je. Digitální katalog můžete snadno aktualizovat a upravovat, tak abyste získali atraktivní vizuální prezentaci s využitím multimediálních prvků.

  • GENERÁTORY DOKUMENTŮ - pdf soubory, smlouvy nebo faktury

    Vyvíjíme různé generátory, které vám umožní jednoduše nahradit manuální psaní, formátování a opakované vytváření stejných dokumentů. Stačí, když vyplníte potřebné informace a o výsledný dokument se postará generátor. Díky tomu šetříte čas, zvyšujete efektivitu práce a minimalizujete chyby. Zajistíme dle vašeho přání napojení generátoru na další firemní systémy.

    EFEKTIVITA - AUTOMATIZACE - KONZISTENTNOST - ÚSPORA - PROFESIONALITA - PŘESNOST

  • CRM (Customer Relationship Management)

    Umíme pomoci s vytvořením centralizované správy informací o zákaznících (tzv. CRM systém), která vám umožňuje sběr a organizaci kontaktů. Vy tak můžete na jednom místě sledovat historii komunikace, nákupní preference a prodejní cyklus. K tomu dokážeme napojit automatické generování nabídek, smluv a faktur a propojit vše s dalšími interními systémy, jako jsou ERP, e-commerce platformy, marketingové nástroje atd..

  • DÍLČÍ APLIKACE NA MÍRU - EVIDENCE SERVISNÍCH ZÁSAHŮ

    Pro efektivní sledování, správu a dokumentaci všech servisních zásahů jsme vyvinuli několik aplikací na míru. Díky nim můžete mít veškeré informace o servisních zásazích, včetně dat jako - datum a čas zásahu, popis problému, použitého materiálu, pracovních hodin a kontaktních informací. Získáte celkový přehled a archivaci o stavu servisních zásahů a naše aplikace vám tak pomohou při optimalizaci jejich plánování a řízení. Vše pro vás propojíme s dalšími interními systémy.

    ORGANIZACE - PŘESNOST - RYCHLOST - VÝKONNOST - EFEKTIVITA

  • ŠKOLENÍ A TESTY | E-LEARNING

    V rámci digitalizace řešíme tvorbu interaktivních prvků pro různá školení a testování. Můžeme zahrnout vaše videa, animace, simulace, kvízy nebo diskusní fóra. Dokážete tak zvýšit zapojení účastníků a zlepšit jejich učební zkušenost. Účastníci oceňují jednoduchý přístup k obsahu a možnost procházet jej vlastním tempem. Díky našemu řešení školení a testování získáte možnost přehledně sledovat pokrok účastníků, jejich absolvované kurzy, výsledky testů a podle toho budete moci efektivně plánovat další kroky.

    FLEXIBILITA - ODBORNOST

  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

    V rámci digitalizace vám pomůžeme vybudovat program loajality, který primárně slouží ke zlepšení vztahů s vašimi zákazníky a zároveň přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Hledáme cesty, jak motivovat vaše zákazníky k opakovaným nákupům, jak zlepšit jejich zákaznický zážitek a zároveň vám nastavíme sběr užitečných dat. Věrnostní program můžeme vytvořit na míru také pro motivaci vašich vlastních zaměstnanců a správu firemních benefitů.

Chcete vědět jaké technologie používáme?

Pro optimální vývoj pracujeme s vlastním redakčním systémem Nelson založeném na frameworku Nette, který přináší celou řadu výhod:

  • Nette je jeden z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších frameworků na světě
  • má plně kontrolovaný a optimalizovaný zdrojový kód
  • je pravidelně aktualizován dle potřeb vývoje technologií
  • má možnost specifických úprav, integrace apod.
  • zdrojový kód lze v případě dohody předat, není zde vendor lock-in

Pro vás CMS Nelson představuje:

  • samostatnou a uživatelsky jednoduchou administraci obsahu webu 
  • při pravidelné aktualizaci záruku dlouhodobé životnosti aplikace

Bez digitalizace se v dnešní dynamické době stěží obejdete a čím dříve se do toho s námi pustíte, tím větší náskok před konkurencí budete mít. 

Ukázky řešení v praxi

Jak pracujeme? Jednoduše a chytře!

zkoumání, vymýšlení, vytváření, testování, předání

Po dokončení projektu pro nás ale nic nekončí,
stále si svou práci kontrolujeme, hlídáme a srovnáváme s možnou konkurencí.
Klientům se snažíme nabídnout aktuální řešení, jak co nejlépe konkrétní produkt vylepšit,
aby ve světě nezevšedněl, fungoval podle našich
a především i vašich představ.