Aplikace a digitalizace
Zajímáte se o digitalizaci interních procesů a přemýšlíte nad vytvořením aplikace na míru?
Hledáte cestu jak zefektivnit procesy ve firmě? Chcete si ulehčit práci, ušetřit drahocenný čas a zároveň najít úsporu finančních prostředků? Topíte se v záplavě dokumentů a nedokážete rychle vyhledat potřebné záznamy?
Nebuďte v tom sami – pomůžeme vám!
Digitalizujeme, automatizujeme procesy a šetříme váš čas.
Převedeme papírové a manuální metody a procesy na digitální formát pomocí moderních technologií a nástrojů.
Digitalizace = přeměna pracovních postupů do digitální podoby = efektivita a optimalizace
Aplikace na míru = efektivnější využití digitálních technologií v rámci konkrétních procesů
RYCHLOST, SPOLEHLIVOST, TRANSPARENTNOST A ÚSPORA
Digitální transformace
se stává nezbytností pro udržení konkurenceschopnosti a zajištění růstu firmy v dlouhodobém horizontu. Je optimálním nástrojem pro zvýšení efektivity, produktivity a inovace v dnešním digitálním světě.
PROČ BYSTE MĚLI DIGITALIZOVAT?
Moderní způsob řešení Vám přinese celou řadu výhod:
- automatizaci a zefektivnění procesů
- lepší přístup k datům a analýze
- časová souslednost informací
- zjednodušení a zrychlení komunikace
- snížení nákladů
Aplikace na míru
-
NAPOJENÍ NA DATABÁZE - CRM, ERP, platební prány, externí API
Můžeme spojit data uložená na různých místech. Máte-li například v jedné databázi informace o zákaznících a v jiné informace o jejich platbách, můžeme je propojit a vy tak uvidíte, co kdo zaplatil. To vám může pomoci s řízením firmy nebo s nabízením lepších služeb. Existují různé druhy databází a systémů řízení dat rozdělených podle uspořádání a způsobů jak je získat.
CRM - správa zákazníků | ERP - propojení finance, skladování, výroba, lidské zdroje atd | Platební brány - platby přímo z webového rozhraní | API komunikace s externími systémy a službami - mapy, sociální sítě
PŘEHLEDNOST - SYNCHRONIZACE - EFEKTIVITA
-
B2B E-SHOPY a objednávkové systémy
Pro snadnější komunikaci s vašimi obchodními partnery vám postavíme B2B e-shop na míru vašim potřebám. Centrálně můžete spravovat produkty, aktualizovat ceny, informace a dostupnost zboží. Zároveň dokážeme automatizovat procesy související s obchodním procesem např. objednávkami. Ulehčíme vám správu a sledování objednávek od počátečního zadání až po vyřízení a doručení. Zajistíme i integraci s vašimi dalšími interními systémy - účetním systémem, CRM nebo skladovým hospodářstvím.
-
DIGITÁLNÍ KATALOGY
Pro zlepšení zákaznického zážitku dokážeme nahradit tradiční tištěné katalogy digitálními. Můžete tak rychle vyhledávat, filtrovat a procházet produkty online. Dokážete si je označit a sdílet je. Digitální katalog můžete snadno aktualizovat a upravovat, tak abyste získali atraktivní vizuální prezentaci s využitím multimediálních prvků.
-
GENERÁTORY DOKUMENTŮ - pdf soubory, smlouvy nebo faktury
Vyvíjíme různé generátory, které vám umožní jednoduše nahradit manuální psaní, formátování a opakované vytváření stejných dokumentů. Stačí, když vyplníte potřebné informace a o výsledný dokument se postará generátor. Díky tomu šetříte čas, zvyšujete efektivitu práce a minimalizujete chyby. Zajistíme dle vašeho přání napojení generátoru na další firemní systémy.
EFEKTIVITA - AUTOMATIZACE - KONZISTENTNOST - ÚSPORA - PROFESIONALITA - PŘESNOST
-
CRM (Customer Relationship Management)
Umíme pomoci s vytvořením centralizované správy informací o zákaznících (tzv. CRM systém), která vám umožňuje sběr a organizaci kontaktů. Vy tak můžete na jednom místě sledovat historii komunikace, nákupní preference a prodejní cyklus. K tomu dokážeme napojit automatické generování nabídek, smluv a faktur a propojit vše s dalšími interními systémy, jako jsou ERP, e-commerce platformy, marketingové nástroje atd..
-
DÍLČÍ APLIKACE NA MÍRU - EVIDENCE SERVISNÍCH ZÁSAHŮ
Pro efektivní sledování, správu a dokumentaci všech servisních zásahů jsme vyvinuli několik aplikací na míru. Díky nim můžete mít veškeré informace o servisních zásazích, včetně dat jako - datum a čas zásahu, popis problému, použitého materiálu, pracovních hodin a kontaktních informací. Získáte celkový přehled a archivaci o stavu servisních zásahů a naše aplikace vám tak pomohou při optimalizaci jejich plánování a řízení. Vše pro vás propojíme s dalšími interními systémy.
ORGANIZACE - PŘESNOST - RYCHLOST - VÝKONNOST - EFEKTIVITA
-
ŠKOLENÍ A TESTY | E-LEARNING
V rámci digitalizace řešíme tvorbu interaktivních prvků pro různá školení a testování. Můžeme zahrnout vaše videa, animace, simulace, kvízy nebo diskusní fóra. Dokážete tak zvýšit zapojení účastníků a zlepšit jejich učební zkušenost. Účastníci oceňují jednoduchý přístup k obsahu a možnost procházet jej vlastním tempem. Díky našemu řešení školení a testování získáte možnost přehledně sledovat pokrok účastníků, jejich absolvované kurzy, výsledky testů a podle toho budete moci efektivně plánovat další kroky.
FLEXIBILITA - ODBORNOST
-
VĚRNOSTNÍ PROGRAM
V rámci digitalizace vám pomůžeme vybudovat program loajality, který primárně slouží ke zlepšení vztahů s vašimi zákazníky a zároveň přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Hledáme cesty, jak motivovat vaše zákazníky k opakovaným nákupům, jak zlepšit jejich zákaznický zážitek a zároveň vám nastavíme sběr užitečných dat. Věrnostní program můžeme vytvořit na míru také pro motivaci vašich vlastních zaměstnanců a správu firemních benefitů.
Chcete vědět jaké technologie používáme?
Pro optimální vývoj pracujeme s vlastním redakčním systémem Nelson založeném na frameworku Nette, který přináší celou řadu výhod:
- Nette je jeden z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších frameworků na světě
- má plně kontrolovaný a optimalizovaný zdrojový kód
- je pravidelně aktualizován dle potřeb vývoje technologií
- má možnost specifických úprav, integrace apod.
- zdrojový kód lze v případě dohody předat, není zde vendor lock-in
Pro vás CMS Nelson představuje:
- samostatnou a uživatelsky jednoduchou administraci obsahu webu
- při pravidelné aktualizaci záruku dlouhodobé životnosti aplikace
Bez digitalizace se v dnešní dynamické době stěží obejdete a čím dříve se do toho s námi pustíte, tím větší náskok před konkurencí budete mít.
Jak pracujeme? Jednoduše a chytře!
Po dokončení projektu pro nás ale nic nekončí,
stále si svou práci kontrolujeme, hlídáme a srovnáváme s možnou konkurencí.
Klientům se snažíme nabídnout aktuální řešení, jak co nejlépe konkrétní produkt vylepšit,
aby ve světě nezevšedněl, fungoval podle našich
a především i vašich představ.